Saturday, November 22, 2008

Apa yang aku buat.....


aku ni kalau korang nak tau... buat kerja apa pun tapi yang terrer sekali bab bawa pelancong arab.. macam2 cerita ada... selain pada tu sekarang aku punya projek nak buka kedai makan berkonsepkan cafe. kat cafe ni ada wifi, big screen, kemudahan segala urusan pejabat, nak bayar bil pun boleh, nak urus penginapan hotel atau sebarang pakej pelancongan, nah pi umrah ngan haji pun boleh ( aku la jadi official agent untuk Hijjazlegend Tour.. ala kumpulan nasyid hijjaz yg glamour tu la.. jgn jeles ha). ada bayak lagi.. kat sini juga aku akan buat tempat urusan mendapat kan pekeja asing, renew visa apa2 aje yang berkaitan dengan visa atau passport. aku boleh buat rancangan perniagaan dan kewangan untuk pinjaman mara atau tekun ( tapi sendiri punya tak siap2 lagi...hehehe).nak buat event pun boleh. korang tau LIMA (Langkawi International Maritime & Airshow) aku terlibat juga tu... 

No comments: