Tuesday, January 20, 2009

Kawan masa susah....

Ari ni tak tau nak buat apa ... so aku belek gambar yang ada.. terjumpa gambar masa aku pi Kuala Lumpur nak kejar payment.

Yang control ayu satu macam tu... Noraini
Yang sebelah macam Hero tamil Rajnikan... Abang Hamid
Yang pakai baju kuning tu... Abang Salleh a.k.a nothing impossible
Yang baju putih tu Ustaz Azhar ( tahniah pasal jadi ustaz )

gambar ni kat Cyberview Lodge Resort & Spa tempat kawan aku kerja.. tu pompuan yang panjang macam galah dah sam tinggi dengan pokok kat belakang, aku panggil Puan Zirafah.. hahahaha.. but she is one of my satu kepala best frenz. Kat tempat ni dia adalah ketua tukang kebun Cyberlodge merangkap tukang sapu sawang hotel.. best betul kalau dapat mengutuk dia ni.. Lama dah aku tak jumpa, kita orang kerja kat dalam hutan sekali dulu... hotel jugak..

Dia ni kalau dengan orang lain betul2 punya control ayu tapi kalau dengan aku abis semua perangai tak senonoh tu keluar... campur dengan kawan kita sorang lagi si Syarifah yang sekarang ada di brunei ( woi balik la malaysia.. kat sana tak boleh buat dosa...heheheh) anyway we are frenz yang tak pandang pada material,rupa or yang sama waktu dengannya... kata Nabil Raja Lawak versi Kedah " Hang Pikiaq la sendighi"








Ni masa kami di Hijjaz Studio.. kami pi sain kontrak aggrement sebagai agen pakej umrah hijjaz.. nanti aku post pakej umrah dalam blog ni..
Posted by Picasa

No comments: