Saturday, January 10, 2009

Mr Rashid Al Khabani

sekarang aku ada di Telaga Arabic Restaurant... aku bawa mr rashid tour kat lang kawi. dia dah mai 3 ari dah.. dia duduk kat hotel mutiara burau bay. Dia ni datang honeymoon dengan isteri dia, diaorang ni datang dari Muskat Oman. couple ni dalam category guest yang sempoi.. semalam aku bawa dia orang pi mangrove dengan taman burung. hari ni aku bawa diaorang pi tengok show kat taman buaya, agro park tengok buah2an malaysia and sekarang diaorang ada kat underwaterworld.. so aku pun curi time update blog kat restaurant ni ler...


Mr rashid ni lawak orangnyer... buat macammana pun tak per... yang penting dia happy. Aku jadi fotographer, apa lagi tunggang terbalik le aku kerjakan kamera dia orang... orang bilang 1,2,3 aku bantai kira sampai sepuluh.. yang penting happy.. bukan apa kalau nak bagi service baik punyer mesti kena amik hati sikit. kut2 boleh tips lebih sikit. hehehe.. so nanti aku

No comments: