Thursday, December 25, 2008

Aku menyibuk di langkawi.....

Ari ni aku pi uruskan kereta sewa untuk Encik Loqman.. kereta sewa ni kalau tak kenal orang siap ler kena sembelih tambah macam super peak period ni ha.. aku bagi nasihat ler kalu korang nak cuti jangan lah cuba buat last minit, kalu bukan cuti sekolah tak per.

Kadang- kadang tu malas nak bertekak dengan kawan2 ni. kita yang kenal bertahun ni pun dia orang nak bedal.. nanti musim arab, ramai plak yang cari kita nak mintak job dengan kita.. macam kawan aku cakap pening dengan korektor manusia.. (woit nasir bila korang nak mai tengok pirate beach ni...)

Sebenornyer otak dan hati aku ni dah nak meletup2 pasal janji.. ikut aku simamat yang melingkupkan aku tu nak bayar hutang 2 ari lepas tapi dah dua hari jugak ler dia tak angkat tepon.. itu yang buat gua bengang tahap mental.. sabor jer la bukan apa nanti satu apa pun tak boleh buat.. Malam ni dah ler malam jumaat.. haaa kejab lagi aku story cerita cantik punyer..
island hoping tak booking lagi wo.... sat




No comments: