Tuesday, December 16, 2008

langkawi tour with hijjaz





pukul 9 pagi aku sampai di penginapan hijjaz.. ari ni plan kami banyak.. ambik cik zul kat jeti pastu ambik kunci banglo kat tapak projek. buat room inspection kat Sinaran motel.. bilik dia cantik ( isman tolong email kita gambo bilik tu boleh) pastu aku bawa depa pi "you go i no go.." pernah dengar tempat tu.. antara tempat paling menarik di langkawi. Jutaan terima kasih pada Zamri tuan punya bot yang menaja perjalanan langkawi geopark hijjaz. Saya banyak berhutang budi dengan zamri ni.. terima kasih aku tak lupa punya.. kawan macam ni susah nak cari. ok cerita gang hijjaz pulak. kami naik bot pi tengok eagle feeding. kat malaysia mungkin di dunia hanya di langkawi saja yang korang boleh tengok helang makan begitu dekat di alam semulajadi. selesai kami terus pi tengok tapak projek. harap2 hijjaz dapat managed kawasan tu.. memang sesuai untuk percutian keluarga, kumpulan ataupun honeymoon. lepas ni kena cari tempat tidur untuk diaorang pasal ditapak projek ada orang buat perkhemahan dari JPA. nak cari bilik kat langkawi waktu cuti sekolah ni cukup susah tapi dengan bantuan kengkawan kami dapat bilik di Langkasuka resort. Kami check in pastu keluar shoping kat kuah.. depa shoping sampai tinggal kuah.. hahaha. sekali lagi aku antar depa balik hotel, aku balik tidur ditilam yang empuk bersama bantal peluk hidup....

No comments: