Sunday, December 21, 2008

projek ari ni




ari ni aku nat mengecat kat bilik satu lagi nak buat showroom produk kecantikan, tudung, kain, aksesori wanita dan produk untuk lelaki. Pagi tadi aku pi kuah dengan fazly a.k.a. King of 3gp dengan anak bos dia pelajar kolej dijohor*lupa la plak aku nak tanya nama dia.. masa kami duk minum di jeti, kami bercerita tentang kawan2 di lambang sembang dan kepetingan blog. Aku rasa belum terlewat lagi aku nak berjinak2 dengan blog ni.. so aku sarankan pada pelajar2 kalau korang buat home work kat blog pun bagus sebab bila2 masa nak dapat info boleh ambik kat blog.. dan boleh ramai kawan yang boleh bincang pasal satu2 tajuk di blog. semalam aku buat kajian degan chefdinrambo pasal blog dia, blog dia ni pasal receipi masakan hotel. dengan sedikit ubahan blog dia dah pi merata tempat dalam dunia.. sempoy.. sat kita nak pi mengecat dulu... 

No comments: